“Samen meer waarde creëren”

Sociaal Jaarverslag en Jaarrekening 2023 online

Het jaarbericht 2023 en onze financiële verantwoording zijn vanaf nu online te lezen en bekijken. In het digitale jaarbericht kijken we aan de hand van verhalen en video’s, cijfers en foto’s terug op het afgelopen jaar.

In deze editie een wisseling van de wacht; na ruim vijf jaar algemeen directeur te zijn geweest droeg Lex de Boer het stokje over aan Ben van der Knoop. Lees over ontwikkeling in werk, bij barista Elena bijvoorbeeld die als vluchteling uit Oekraïne in Amsterdam een nieuw thuis vond. En in het jaar dat Amsterdam zich voorbereidt op de viering van het 750-jaar bestaansfeest, kijken we bij Pantar in historisch perspectief terug op onder meer een jonge Beatrix die het Pantarpand in Diemen opende. We kijken ook naar de toekomst, hoe we duurzaam verder gaan met name in werk en met werk.

Digitaal en duurzaam

Net als voorgaande jaren is ook dit jaar ons jaarbericht digitaal. Daarmee besparen we papier en energie. Voor wie wil is er wel een mogelijkheid om de content als pdf te printen. We zullen onze relaties, partners en stakeholders via mail informeren over deze publicaties, maar iedereen is vrij om ons jaarbericht zelf ook te delen met anderen. We danken iedereen die heeft meegewerkt aan het tot stand komen ervan.

Voor feedback en/of vragen: communicatie@pantar.nl

#waardeinwerk

Bekijk hier onze andere inspirerende #waardeinwerk verhalen.